wtorek, 23 stycznia 2018

Potykacz reklamowy - najlepszy pracownik marketingu

Potykacz reklamowy - najlepszy pracownik marketingu


Autor: Zenon Newski


Potykacze reklamowe, tablice kredowe to doskonałe narzędzie marketingu bezpośredniego. Pozwalają na prezentację dowolnych treści, umożliwiają zmiany w dowolnym momencie. Dlatego tak często są wykorzystywane przez restauracje, kawiarnie, sklepy, punkty sprzedaży czy usługowe. Jaki potykacz wybrać? Czym pisać? Jak się wyróżnić?


Potykacze reklamowe

Potykacz w domu i zagrodzie

Potykacze reklamowe są częstym widokiem na ulicach polskich miast. Mogą służyć jako reklama sklepiku za rogiem, informacja o dzisiejszych promocjach albo po prostu aktualne menu. Potykacze i tablice reklamowe stanowią prosty i tani sposób na skomunikowanie się z klientem, a zastosowanie ścieralnych tablic kredowych lub pisakowych pozwala na niemalże nieograniczoną zmianę treści w miarę potrzeb. Są nieporównanie tańsze od alternatywnych form marketingu bezpośredniego takich jak ekrany LED, ulotki reklamowe, czy akwizytorzy.Potykacze

Obsługa i konserwacja

Obsługa potykacza jest dość trywialna - napisać przyrządem odpowiednim do tablicy(kawałek kredy lub pisak kredowy do czarnych tablic kredowych, flamaster ścieralny do białych gładkich tablic), w razie potrzeby wytrzeć kawałkiem lekko zwilżonej szmatki, odczekać pięć minut, by tablica wyschła i napisać nowy tekst.
Oczywiście im dłużej potykacz przetrwa w dobrym stanie, tym lepiej dla nas, warto zatem o niego nieco zadbać. Najbardziej podatnym na uszkodzenia elementem jest tablica - należy dobrać przyrząd do pisania odpowiednio do nawierzchni oraz pilnować, czego używamy do jej ścierania. Użycie zbyt szorstkiej ścierki lub dostanie się na nią większych zanieczyszczeń prowadzi do rys na tablicy - pierwszego kroku do uczynienia treści nieczytelną. Należy też pamiętać, by nie pozostawiać niezmazywanego tekstu na tablicy zbyt długo - może się okazać, że utrwalił się na tyle, że usunięcie go jest niemożliwe.

Wiele zależy od tego, w jakich warunkach będzie potykacz pracował. Wewnątrz budynku czas życia będzie znacznie dłuższy niż na otwartym powietrzu w kontakcie z deszczem i zmianami temperatur.

Niezależnie, czego oczekujemy od naszego potykacza, warto zwrócić uwagę na detale techniczne - jakość drewna, sposób pokrycia farbą. Wydanie kilku złotych więcej na sprzęt lepszej jakości może znacznie wydłużyć czas działania.

Jak się wyróżnić

Przy obecnej popularności potykaczy warto poświęcić nieco trudu, by nasza reklama wyróżniała się z tłumu. To nie musi być nic wielkiego - kolorystyka dopasowana do danego lokalu, czy kilka wycięć odróżniających jego sylwetkę od podstawowych prostokątnych modeli wystarczy, by klient spojrzał na potykacz (i naszą reklamę) przychylniejszym okiem. Ciekawym pomysłem są też akcenty sezonowe - niecały miesiąc temu przedsiębiorcza właścicielka sklepu obdarzyła swój potykacz świąteczną czapką z pomponem, za jednym zamachem wywołując uśmiechy klientów i chroniąc go przed przemarznięciem czubka.

Skąd wziąć?

Potykacze w przeróżnych kształtach i rozmiarach dostępne są w sklepach z akcesoriami marketingowymi, ale często korzystniej jest zwrócić się bezpośrednio do producenta, najczęściej firmy stolarskiej lub zajmującej się podobną działalnością.


#mce_temp_url#

Zenon Newski

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

11 komentarzy:

  1. Potykacz reklamowy to podstawa w biznesie stacjonarnym. Różnorodne restauracje, sklepy lub inne miejsca, które chcą się rozreklamować w tradycyjny sposób muszą je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, jeśli chodzi o najzwyklejszą reklamę stacjonarną to tego typu rozwiązania są najskuteczniejsze. Szeroko pojęty marketing stale się rozwija i otwiera nowe, coraz kreatywniejsze możliwości reklamowania swojego biznesu. Bardzo fajny wpis, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ST Drink (www.stdrink.pl) to firma, która oferuje usługi wysokiej klasy. Warto im zaufać.

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzę że w coraz większej ilości resautracji takie potykacze reklamowe są stosowane i bardzo fajnie bo dzięki temu co dziennie można napisać nową ofertę bądź nowe danie dnia co na pewno zachęca do wejścia do lokalu, bardzo fajna reklama i przede wszystkim użyteczna. Na prawdę warto sobie coś takiego kupić i wystawiać przed lokal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mnóstwo sposobów na skuteczną reklamę. Im ciekawszy pomysł tym ta reklama może być skuteczniejsza. Myślę, że czasem warto być kreatywnym i korzystać z niestandardowych rozwiązań! Pozdrawiam i oczywiście czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie świetny pomysł na reklamę. Podobnie jak długopisy reklamowe. Według mnie tradycyjne sposoby reklamy są najskuteczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki potykacz reklamowy to bardzo fajna sprawa. Koszt jest niewielki, konserwacja banalna a masa klientów może go zobaczyć przechodząc obok niego chodnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie przepadam za taką formą reklamowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nikt kto ma sklep stacjonarny nie wyobraża sobie bez niego pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. 34 year-old Business Systems Development Analyst Shane D'Adamo, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like Nömadak TX and Air sports. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta. moja odpowiedz

    OdpowiedzUsuń